Dari pats
Life hacks, meistarklases, noderīgi padomi, receptes.
mājas » Seminārs » Vienkārša indukcijas apkure
Indukcijas apkurei ir ievērojama priekšrocība salīdzinājumā ar sildelementiem. Galvenais kritērijs šeit ir elektroenerģijas pārvēršanas siltumā efektivitāte. Rakstā tiks runāts par to, kā no gatavām ierīcēm un detaļām izveidot super vienkāršu indukcijas sildītāju. Būvēšana prasīs ne vairāk kā divas stundas. Ar šādu sildītāju, ar jaudu aptuveni 1 kW, būs iespējams apsildīt telpu aptuveni 30 kv.m.
Vienkārša indukcijas apkure

Kas nepieciešams indukcijas sildītājam?


  • Indukcijas mājsaimniecības plīts. Tas nav tik dārgs, un tā jauda ir aptuveni 1 kW.
  • Radiators. Es paņēmu bimetāla. Sekciju skaits ir atkarīgs no apsildāmās platības.
  • Metāla gofrētā šļūtene - var iegādāties jebkurā santehnikas veikalā. Jums būs nepieciešami 1,5 metri ar rezervi.
  • Armatūra un savienojumi caurules savienošanai ar radiatoru.
  • Vara caurules gabals, lai pabeigtu ķēdi.

Radiators un flīzes:
Jebkurai indukcijas plīts ir jaudas regulators, ar kuru var regulēt radiatora sildīšanas temperatūru.
Vienkārša indukcijas apkure

Gofrētā caurule - ūdens apgāde:
Vienkārša indukcijas apkure

Mēs noliecam cauruli kā gliemezi vai spirāli. Tas viegli saliecas ar rokām.Gliemežu apļa laukumam jābūt lielākam par flīzes apļveida sildvirsmu.
Vienkārša indukcijas apkure

Galvenais ir neaizmirst uztaisīt šai ķēdei noslēguma džemperi, citādi nekas nedarbosies. Izgatavoju no vara caurules, pielodējot līdz spirāles sākumam un beigām. Tagad ķēde ir aizvērta un visa indukcijas jauda tiks novirzīta apkurei.
Vienkārša indukcijas apkure

Indukcijas katls ir gatavs. Faktiski tas sastāv no iegādātas indukcijas plīts un izgatavotas spirāles, caur kuru tiks izvadīts ūdens.
Vienkārša indukcijas apkure

Mēs pieskrūvējam ķēdi pie akumulatora.
Vienkārša indukcijas apkure

Vienkārša indukcijas apkure

Vienkārša indukcijas apkure

Mēs ievietojam flīzi zem cirtas.
Vienkārša indukcijas apkure

Ielejiet ūdeni radiatorā. Sildot, tas cirkulēs pašā sistēmā, šajā gadījumā papildu sūknis nav nepieciešams.
Ieslēdziet to un pārbaudiet. Vispirms iestatiet plīts minimālo jaudu un pēc tam, ja nepieciešams, maksimālo.
Dārgos modeļos jūs varat nekavējoties iestatīt apkures temperatūru, un pati flīze to uzturēs.
Vienkārša indukcijas apkure

Vienkārša indukcijas apkure

Es aprēķināju indukcijas sildītāja aptuveno efektivitāti salīdzinājumā ar sildītāju, izmantojot sildelementus. Un izrādījās, ka indukcijas sildītāja efektivitāte ir 3,5 reizes lielāka nekā sildelementu sildītājam.

Skatīties video


Detalizētākus eksperimentus un sistēmas jauninājumus skatiet autora videoklipos.

Pati katla montāža.



Indukcijas plīts izvēle. Pabeigšana.



Automatizācijas savienojums.



Testēšana ūdens sildīšanas sistēmā.


Atgriezies
komentēt
  • tauriņšsmaidītsmejotiessarktsmaidiņšatslābināts atslābinātssmieties
    sirds_aciskissing_heartskūpstās_aizvērtas_acispietvīkusiatvieglotsapmierinātspasmīn
    ar aciiestrēdzis_ārpus mēles_aciiestrēdzis_ārpus mēles_aizvērtas_acissmīnotskūpstotiesiestrēdzis_mēleguļot
    uztrauciessaraucot pierinomocītsatvērta_mutegrimasēapjucisapklususi
    neizteiksmīgsneuzjautrinātssviedri_smaidssviedrivīlies_atvieglotsnogurispasīvs
    vīlušiesapmulsisbailīgsauksti sviedrineatlaidīgiraudātšņukstēt
    priekspārsteigtskliedziensnogurusi_sejadusmīgsniknumstriumfs
    miegainsnammaskasaulesbrillesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neitrāla_sejanav_mutesnevainīgs
5+divi=
Komentāri (110)
  1. nigrigos59
    #1 nigrigos59 Viesi 2018. gada 12. marts 14:05
    29
    ir negrozāms noteikums - uz 10 kvadrātmetriem platības 1 kW jauda, ​​viss pārējais ir no ļaunā
    1. Novele
      #2 Novele Viesi 2018. gada 12. marts 18:05
      4
      Tas ir ar spēcīgiem siltuma zudumiem. Vidēji 50-70 vati uz kvadrātmetru ar griestu augstumu ne vairāk kā 3 metri
    2. Viesis Nikolajs
      #3 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 12. marts 20:37
      4
      Ne gluži pareizi. Es personīgi pārbaudīju noteiktu tvaika pilienu sildītāju 2 dienas. Es to piekāru ar skaitītājiem, termometriem, voltiem un ampērmetriem. Godīgi sakot, es nedomāju, ka būs kāds efekts. Savādi, bet es saņēmu par 10-15% mazāku patēriņu nekā mikotermiskais konvektors. Varbūt es kaut ko neņēmu vērā, lai gan es ļoti centos.
    3. Viesis Vasilijs
      #4 Viesis Vasilijs Viesi 2018. gada 14. marts 09:45
      6
      Jūsu nemainīgais likums ir pilnīgas muļķības. 4-istabu kv. 97,3 m2, 3017. gada janvārim siltumenerģijas patēriņš pēc IPU sastādīja 1,4376 Gcal, kas ir vienāds ar 1 671,929 kW. Mēs sadalām kW ar 31 dienu, ar 24 stundām, ar dzīvokļa platību, mēs iegūstam 23,0957 W. Dzīvoklī +20...+21. Māja no 1959. gada, siltuma pretestība ap 2 gb
      1. Edos
        #5 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 15:37
        5
        CHiP tika aprēķināts pēc diennakts vidējās temperatūras -25 grādi!!!un mājām kopumā šeit tika iekļauti siltuma zudumi no jumta, MOP utt.
      2. Viesis Andrejs
        #6 Viesis Andrejs Viesi 2018. gada 9. aprīlis 10:35
        13
        Tā ir 3017. gada tehnoloģija!
    4. viesis
      #7 viesis Viesi 2018. gada 19. marts 14:04
      2
      Pareizi, bet šis noteikums attiecas uz cietā kurināmā katliem, un elektriskajiem katliem tam ir pavisam cita nozīme. tas ir 1 kW uz 18 m/2
  2. Viesis Vladimirs
    #8 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 12. marts 19:06
    28
    pilnīgas muļķības. jebkura ēnas elektriskā katla efektivitāte ir vismaz 98%.
    1. Alekss Paničs
      #9 Alekss Paničs Viesi 2018. gada 13. marts 11:24
      1
      Kur paliek šie 2%?
    2. Viesis Vasilijs
      #10 Viesis Vasilijs Viesi 2018. gada 14. marts 09:49
      5
      Oho, 98%!!! Re, viņi varētu to izdarīt, iedot viņiem sildelementu ražotāju, kam ir tāda efektivitāte. Es vēl neesmu redzējis vairāk par reāliem 86% pasīvajiem sildelementiem
      1. Viesis Sergejs
        #11 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 14. marts 13:33
        7
        Atvainojiet, vai varat man pateikt, kur paliek atlikušie 14%?
        1. altmaks
          #12 altmaks Viesi 2018. gada 19. marts 19:12
          15
          Tie pārvēršas siltumā. 86% izmanto ūdens sildīšanai, bet 14 vienkārši silda ūdeni)))
          1. Edos
            #13 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 15:45
            16
            86% ūdens sildīšanai, un 14% silda ūdeni!!!))))) tas ir SUPER!!! Vai tavs uzvārds nav Kļičko?
      2. Dmitrijs
        #14 Dmitrijs Viesi 2018. gada 15. marts 22:10
        19
        Sildelementa efektivitāte ir 0%, jo tas nerada darbu, un visa enerģija pārvēršas siltumā. Bet, tā kā siltumenerģijas ražošanai mums ir nepieciešami sildelementi, efektivitāte (siltumenerģijas izteiksmē) ir 100%. Un efektivitāte nevar būt lielāka par sildelementu.
        1. Georgijs Vitāljevičs
          #15 Georgijs Vitāljevičs Viesi 2018. gada 4. aprīlis 18:44
          1
          Tavs paņēma..!
      3. Vanija
        #16 Vanija Viesi 2018. gada 30. marts 20:14
        1
        elektriskajā ķēdē strāvas avots-sildelements (aktīvais patērētājs 100%) kur var būt zudumi????
        1. Igors Albertovičs
          #17 Igors Albertovičs Viesi 2018. gada 15. oktobris 22:01
          1
          Ne visa sildelementā esošā pašreizējā enerģija pārvēršas siltumā. Sildot, ķermeņi izplešas. Vismaz tādā veidā!
    3. Žeka
      #18 Žeka Viesi 2018. gada 21. marts 21:03
      6
      Un pārējais ir virpuļmagnētiskais lauks, kas silda apkārtējos vadītājus un ģenerē īpaši garus radioviļņus. Tātad, ņemot to vērā, gandrīz 100%.
      PS Pat nekvalitatīvas rozetes un sliktas elektroinstalācijas apkure netiek izniekota - sasilda telpu.
      1. Aleksandrs
        #19 Aleksandrs Viesi 2018. gada 8. aprīlis 18:23
        3
        Pat nekvalitatīvas kontaktligzdas apkure un slikta elektroinstalācija
        nav izniekota.
    4. Viesis Aleksandrs
      #20 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs, 19:43
      2
      Smiekli par Ziemassvētku eglīti!!! Šeit izmaksas ir 98% - jā. Un vispār visi sildelementi ir pagātnē. BET tāpēcŠie sildītāji ir visvienkāršāk izgatavojami un praktiski lietojami, no tiem joprojām ir grūti atteikties. Bet tas nežēlīgi tērē enerģiju!!!
  3. deficīts21
    #21 deficīts21 Viesi 2018. gada 12. marts 19:24
    92
    Apkures un santehnikas biznesā strādāju gandrīz divdesmit gadus. Bet tik trakas muļķības redzu pirmo reizi!!! Autors droši vien iedomājas sevi kā mūsdienu 80. līmeņa Albertu Einšteinu. Pilnīgi taisnība, ka uz 10 kvadrātmetriem platības ir 1 kW jauda, ​​un tāpēc neatkarīgi no tā, kāds ir apkures katls vai sildelements, elektrība tiks tērēta TĀLĀDI, vai tas būtu sildelements, indukcija, infrasarkanais utt. Apkures laika starpība. Un šajā gadījumā lētāk ir iegādāties vienu radiatoru: infrasarkano elektrisko konvektoru vai eļļas radiatoru. Šī paštaisītā bumba, bez izplešanās tvertnes un drošības grupas, strādās precīzi līdz pirmajai labai apkurei!!!
    1. Viesis Genādijs
      #22 Viesis Genādijs Viesi 2018. gada 13. marts 02:59
      20
      +100%. Piekrītu - kārtējais stulbums.
    2. Helge
      #23 Helge Viesi 2018. gada 14. marts 13:10
      17
      Jūs esat pilnīgi nepareizi. Ja ņemat noteiktu konstrukciju, tad ar statisku ārējo siltumu absorbējošu vidi, piemēram, ielu, jums būs spiests tērēt stabilu siltumenerģijas daudzumu, lai uzturētu vēlamo temperatūru konstrukcijas iekšpusē. Tomēr tas nenozīmē, ka, lai saražotu X siltuma daudzumu, ir nepieciešams tāds pats elektroenerģijas daudzums. Tulkojumā jūs teicāt, ka nav svarīgi, kāda tā ir krāsns: holandiešu krāsns, katla krāsns vai kamīns - malka būs vajadzīga tāpat, kas, protams, ir absurdi. Jo katram ir sava efektivitāte. Infrasarkanajam sildītājam labākajos paraugos ir ne vairāk kā 75%. Es strādāju pie jautājuma par viena speciālista eksportēšanu no Baltkrievijas, jo viņš sasniedza 68-69% un solīja to pacelt līdz 73%, kas 2004.-2005.gadā Rietumos bija vienkārši nesasniedzams. Indukcijas sildītājos teorētiski mēs sasniedzām 170%, praksē mēs peldam no 130 līdz 160%.Sildelements - patiesībā knapi 90%. Attiecīgi, ja jums ir nepieciešami 1500 vati siltumenerģijas, tad infrasarkanajā starojumā ir jāsadedzina 2000 vati, sildelementā - 1666,666 vati, bet indukcijā - 1000 vati. Nu, kur ir “tas pats, tas ir tikai laika jautājums”?
      Atvainojiet, bet jums var ticēt tikai tad, ja runa ir par apkuri.
      1. Viesis Anatolijs
        #24 Viesis Anatolijs Viesi 2018. gada 14. marts 21:37
        27
        Ar saviem aprēķiniem droši var pretendēt uz Nobela prēmiju, lietderības koeficients 150%, ar tādu lietderību balva garantēta par 150, nē, par 200 procentiem, viņi dos uzreiz 2 par mūžīgās kustības mašīnas izgudrošanu. .
        Jebkurš sildītājs visu elektroenerģiju pārvērš siltumā, kas tiek izņemta no sildītāja ar konvekcijas un infrasarkano starojumu; elektromagnētiskais starojums netiek ņemts vērā tīkla zemā sprieguma un frekvences dēļ, joprojām ir zudumi uz barošanas vadiem, bet tie arī sildīt telpu. Var, protams, tēju mutē uzvārīt, sēžot uz elektriskās plīts, bet kāpēc, tas apdedzinās dibenu, var arī ar indukcijas sildīšanu. Droši vien visi sildītāju ražotāji visā pasaulē ir šausmīgi debīli, ja viņi neizmantoja šo brīnišķīgo ideju ar 150% efektivitāti vai otrādi. Kā sildītājus ar zemu enerģijas patēriņu un lielu siltuma jaudu, visa “debīlā” pasaule jau ilgu laiku un veiksmīgi izmanto siltumsūkņus (gaisa kondicionēšanu ar apkures funkciju). Uz 1 kW patērētās elektroenerģijas labs kondicionieris spēj saražot līdz 3,5-4 kW siltuma, un tur nav nekāda brīnuma, tikai fizika. Turklāt gaisa kondicionētāju efektivitāte nav lielāka par 60-70%.
        1. Viesis Igors
          #25 Viesis Igors Viesi 2018. gada 15. marts 12:42
          10
          Pilnīgi piekrītu tev. Šķiet, ka visi katlu veidotāji ar lietderības koeficientu virs 100% vidusskolā nemaz nav mācījušies, vai vismaz knapi dabūja C fizikā.9.klases programma.
          Skaisti uztaisīts... :)) Bet noder maz...
        2. Helge
          #26 Helge Viesi 2018. gada 19. marts 16:20
          1
          Jūs izvēlējāties nepareizu sākumpunktu un sākat apelēt pie Nobela prēmijas. Efektivitāte vienā sistēmā nevar būt lielāka par 100%. No diviem baļķiem var izveidot 4, bet pēc masas, izdalītās enerģijas daudzuma tie ir identiski. Tā ir taisnība, bet jūs apgalvojat, ka no viena bluķa var izcept tikai vienu pīrāgu, un tie, kam izdodas izcept vairāk, ir muļķi. Tajā pašā laikā jūs nepārsteidz piemērs ar siltumsūkņiem, bet kāpēc? Galu galā ir “neiespējama” efektivitāte!!! Vispār vispirms sakošļājiet putru galvā, pirms izpļāpāt ļaudīm nezinātāja minējumus un kaut ko ieteikt
          1. Edos
            #27 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 18:08
            8
            Jūs vai nu slikti mācījāties skolā, vai arī cenšaties ieaudzināt savu viedokli tiem, kas skolā nav labi mācījušies. Siltumsūknis elektrisko enerģiju nepārvērš siltumā, tas tērē elektroenerģiju kompresora un sūkņa darbībai, un siltumenerģija tiek “noņemta” no enerģijas “nesēja” (gaiss, ūdens, zeme...)
          2. Viesis Sergejs
            #28 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 10. aprīlis 08:56
            1
            Siltumsūknis ir tieši sūknis, kas nodod siltumenerģiju, un enerģijas avots ir vides robeža.
        3. altmaks
          #29 altmaks Viesi 2018. gada 19. marts 19:26
          2
          Vecie skaitītāji slikti aprēķināja enerģijas patēriņu no indukcijas sildītājiem slodzes rakstura dēļ (šķiet, ka pārsvarā ir reaktīvs, nevis aktīvs). Tāpēc izrādījās, ka ar faktiski sadedzinātiem 2 kW skaitītājs skaitīja nedaudz vairāk par vienu. Mūsdienu skaitītājiem ir vienalga, kāda ir slodze.
          1. Maksims
            #30 Maksims Viesi 2018. gada 2. aprīlī 15:30
            3
            kW, ko mājas skaitītājs skaita un ir aktīvs, un reaktīvais kVAR, tam tika uzstādīti atsevišķi skaitītāji (tagad tie ir apvienoti)
      2. Viesis Jurijs
        #31 Viesis Jurijs Viesi 2018. gada 22. marts 06:09
        2
        oho, tādi ir aprēķini.Tas nozīmē, ka es tērēju 10 savas dzīves gadus, pētot termiskos procesus un visu, kas ar tiem saistīts.
      3. Edos
        #32 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 15:52
        2
        Pastāstiet sabiedrībai ar formulām, sīkāk, kur siltumenerģija nāk no vismaz 1% vairāk nekā iztērēta elektroenerģija??!
      4. Viesis Aleksandrs
        #33 Viesis Aleksandrs Viesi 2019. gada 12. jūlijs, 19:53
        1
        Paldies! Ilgu laiku meklēju praktisku neatkarīgu atbildi uz siltuma ģeneratoru veidu izmaksām. Jūsu atbilde mani sliecas tieši uz induktīvo, pamatojoties uz praktiskiem datiem, pamatojoties uz salīdzinošām izmaksām uz produkcijas vienību. Paldies!
    3. Viesis Sergejs
      #34 Viesis Sergejs Viesi 2018. gada 14. marts 13:35
      6
      Džoula-Lenca likums nav atcelts, jebkura sildelementa tipa sildītāja efektivitāte ir gandrīz 100%.
    4. Šuriks
      #35 Šuriks Viesi 2018. gada 16. marts 16:10
      3
      Atšķirība ir e-pasta uzskaites metodē. enerģiju. Sadzīves skaitītājs induktīvo slodzi neuzskaita pareizi, ja tās cos ievērojami atšķiras no mājsaimniecības slodzes.
      Piemēram, apkure ar transformatora magnētisko serdi.

      Otra iespēja ietaupīt ir sildīt ar kondicionieri, no aptuveni 300 W elektroenerģijas iegūst 1 kW siltuma. izmaksas. Pārējo (700W) iegūst, atdzesējot gaisu ārā. Bet diemžēl parastais gaisa kondicionētājs ir līdz -5C. Citādi tas ir tikai siltumsūknis).
      1. altmaks
        #36 altmaks Viesi 2018. gada 19. marts 19:29
        3
        Ir speciāli zemas temperatūras gaisa kondicionieri, kas darbojas līdz -30. Bet, ja pie +10 siltumsūkņa lietderības koeficients ir ap 400%, tad pie -20 ir tikai 200, bet pie -30 nokrīt līdz 100%. Tas ir diezgan efektīvs risinājums, ja ārā nav pārāk auksts.
    5. Bunkura māmiņa
      #37 Bunkura māmiņa Viesi 2023. gada 13. marts 12:53
      0
      Cilvēk, 1 kW uz 10 metriem nav dogma, bet tikai vecā padomju norma par siltuma zudumiem telpās pēc padomju SNIM (100 W uz metru). Eiropas standarti ir daudz stingrāki - 40W uz metru.Citiem vārdiem sakot, 0,4 kW uz 10 metriem. Ir arī stingrāki - 20W uz metru.
  4. Viesis Nikolajs
    #38 Viesis Nikolajs Viesi 2018. gada 12. marts 20:31
    7
    Pats foršākais ir efektivitātes aprēķināšana. Pat nekomentēšu, lai gan ar apkuri nodarbojos jau 20 gadus. Visa šī sistēma ir vai nu dabas brīnums, vai muļķības. Visdrīzāk pēdējais.
  5. Novele
    #39 Novele Viesi 2018. gada 12. marts 21:04
    4
    1 kilovats, 30 metrus nevar sildīt, ja uztur tikai minimālu pozitīvu temperatūru. Bija jāmācās skolā, jāapgūst “Termodinamikas” likums.
    1. Edos
      #40 Edos Viesi 2018. gada 24. marts 18:17
      7
      30 kvadrātmetri var būt dažādi.Dzelzs konteineru ar diviem kilovatiem sildīt nevar,bet māja no SIP paneļiem(būtībā putu termoss) var vienkārši.Šeit jautājums,ka vairāk par 1 kilovatu nevar dabūt. siltumenerģija no 1 kilovata elektroenerģijas
  6. Boriss
    #41 Boriss Viesi 2018. gada 12. marts 21:54
    14
    Visvairāk man patika: "Es aprēķināju aptuveno indukcijas sildītāja efektivitāti salīdzinājumā ar sildītāju, izmantojot sildelementus. Un izrādījās, ka indukcijas sildītāja efektivitāte ir 3,5 reizes lielāka nekā sildelementu sildītājam."
    Ļoti interesanti ir paskatīties uz ESOBRITER aprēķiniem, kurš nepārzina enerģijas nezūdamības likumu, bet saprot elektrotehniku ​​un siltumtehniku.
  7. Vladilir
    #42 Vladilir Viesi 2018. gada 12. marts 22:20
    5
    dārgi. Ir daudz ekonomiskākas sistēmas. piemērs - jonu katls
  8. Viesis Vladimirs
    #43 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 12. marts 22:54
    3
    Šī flīze silda tikai materiālu, kuram ir magnētiskas īpašības, un šīs gofrētās caurules nemagnetizējas, esmu vairākas reizes pārbaudījis to efektivitāti. att zina viņu, bet par cenu, kuru jūs diez vai vinnēsit, un kāpēc, varētu jautāt, visa šī kņada?
  9. Viesis Genādijs
    #44 Viesis Genādijs Viesi 2018. gada 12. marts 23:32
    6
    Ja jūsu skaitītājs ir uzskaitījis 24 kWh elektroenerģijas dienā, tad saskaņā ar enerģijas nezūdamības likumu nav svarīgi, kādu sildelementu jūs izmantojat, 100% siltuma paliks mājā vai dzīvoklī.
    Par efektivitāti ir jēga domāt, ja apkurei tiek izmantoti dažādu marku gāzes, ogļu vai malkas katli ar skursteni, kur aizlido aptuveni 30-60% siltuma. Ciemos sastapos ar neefektīviem, reizēm paštaisītiem padomju laika katliem.
  10. Viesis Vladimirs
    #45 Viesis Vladimirs Viesi 2018. gada 13. marts 00:17
    0
    "Galvenais kritērijs šeit ir elektroenerģijas pārvēršanas siltumā efektivitāte."
    ja efektivitāte ir zema, tad būs siltuma zudumi. Un tas ir tas, ko mēs patērējam no TEN. Mājā nav nekādu zaudējumu. Zaudējumus ārpus mājas neņemam vērā.

Kā uzšūt gultas pārklāju | Dari pats

Nav grūti pagatavot vārītu desu mājās saskaņā ar GOST PSRS, taču atcerēties bērnības garšu ir nenovērtējams

Kā mājās ar savām rokām izgatavot rezistoru

Kā pagatavot foršu suvenīru "degošu sveci"

«Dariet to pats - ar savām rokām» - vietne ar interesantiem mājās gatavotiem izstrādājumiem, kas izgatavoti no lūžņiem un priekšmetiem mājās. Soli pa solim meistarklases ar fotogrāfijām un aprakstiem, tehnoloģijām, dzīves hackiem – viss, kas vajadzīgs īstam meistaram vai vienkārši amatniekam rokdarbiem. Jebkuras sarežģītības amatniecība, liela virzienu un ideju izvēle radošumam.

Mēs iesakām lasīt

Veļas mašīnas kļūdu kodi